in ,

Tweedehands meubels IKEA, datingapp Thursday, Virtual Reality in Eindhoven – De Nieuwscast Episode 3

In de derde aflevering van Digitale Slagkracht: De Nieuwscast hebben Anna, Michiel en Robert ieder weer een nieuwsitem meegenomen dat raakt aan techniek en marketing. In deze aflevering:

  • Michiel neemt ons mee in een nieuwe campagne die IKEA heeft gelanceerd voor hun verkoop van 2e hands meubels. Is dit eigenlijk wel tech genoeg? Want Michiel heeft het vooral over de mooie muziek…
  • Robert heeft het over de inzet van Virtual Reality in Eindhoven in de strijd tegen hangjeugd. Creëert dit middel meer verbinding tussen bewoners en hangjongeren? En hoe dan precies?
  • Thursday is een nieuwe datingapp die alleen op donderdag werkt. Anna praat erover. Is dit onderscheidend genoeg ten opzichte van bestaande datingapps?

Written by Robert

Robert van Eekhout is ondernemer en oprichter van Van Ons Web & App Development in Amsterdam. Hij is ook commissaris bij Hotel Casa Amsterdam. Volg hem op Twitter: @Robertvane

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

digitale slagkracht de nieuwscast episode 2 2022

Het soundlogo van Wikipedia, Spotify Ticketing en Influencer tracking – De Nieuwscast Episode 2

GPT-3 en de invloed op podcasts, frist party cookies kunnen gebruikt worden bij Google en het nieuwe platform leeroverzicht.nl. De Nieuwscast Episode 4.