Een value proposition die scoort: meet het met SERVQUAL, gepercipieerde waarde, tevredenheid en loyaliteit
GPT-3 en de invloed op podcasts, frist party cookies kunnen gebruikt worden bij Google en het nieuwe platform leeroverzicht.nl. De Nieuwscast Episode 4.
Trending PostsDe meest bekeken berichten van gisteren en vandaag!Het Value Proposition Canvas: ontwerp de perfecte waardepropositieDe Gartner Hype Cycle: welke technologie blijft plakken en welke gaat nodeloos ten onder?De experience economy en realms of experiences (de sferen van belevenissen)Vier dimensies van gedragsverandering en innovatiesGeliefd, gehaat, onnozel of juist ontzettend slim? De eigenschappen van een effectieve leider. (deel 1)Brand Knowledge: Brand Image10 kritische vragen over jouw value proposition canvasVan Pine en Gilmore’s Experience Economy naar de Transformation EconomyVernieuwde producten scoren altijd beter (zelfs als ze maar een beetje beter zijn)Het Internet Of Things; waarom het de toekomst is
Geliefd, gehaat, onnozel of juist ontzettend slim? De eigenschappen van een effectieve leider. (deel 1)